loading...

شارژ کارتریج ، شارژ کارتریج در محل ، تعمیرات پرینتر در محل

موزه ای در دوبی با پرینتر سه بعدی موزه ای با پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی اخبار پرینتر سه بعدی اخبار پرینتر پرینتر

موزه ای در دوبی با پرینتر سه بعدی

همه ما دوبی را به عنوان یکی از سریع ترین شهرهای در حال پیشرفت در جهان می شناسیم. همینطور یکی از پیشرفته ترین شهرها از نظر تکنولوژی ، و بناهای خاص ساخته شده با تکنیک های ساخت مربوط به آینده می باشد. با وجود بلندترین ساختمان های جهان در این شهر ، و هزاران پروژه های بی نظیر ساختمانیِ در حال انجام که در موردشان حرف می زنیم ، دوبی ، امارات متحده عربی را به سوی چشم انداز جهانی پرتاب کرده است و به یک مقصد توریستی جهانی تبدیل شده است. در ادامه با نیکانو همراه باشید.

اقتصاد امارات متحده عربی در درجه اول متکی بر پایه نفت و پتروشیمی می باشد ، اما برخلاف بسیاری از کشورهای عربی همسایه اش ، دولت – با داشتن هفتمین رتبه تولید ناخالص داخلی در جهان – سرمایه گذاری بسیار سنگینی در تکنولوژی آینده می کند. نفت برای همیشه در آینده به اندازه حال پر منفعت نخواهد بود ، زمانی که تکنولوژی های تازه به آرامی سیاره را از منابع طبیعی اش جدا می کنند.

پس ، شما چگونه یک ملت را که کاملا وابسته توسعه نفت می باشد به سوی دیگر فن آوری های در حال ظهور سوق می دهید ؟ نظرتان درباره یک ” موزه ای درباره آینده” چیست؟ این هفته شیخ محمد بین رشید آل مکتوم ، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و رئیس دوبی ،از یک برنامه ریزی فوق العاده برای ساخت یک موزه ۱۳۶ میلیون دلاری ، آزمایشگاه ابداعات و مرکز اختراعات واقع در منطقه برج های امارات در نزدیکی جاده شیخ زاید در دوبی خبر داد.

https://rozup.ir/view/1604780/Dubai1.png

شیخ محمد بین رشید می گوید “جهان کم کم وارد عصر جدیدی از دانش سریع و انقلاب فن آوری عالی می شود. هدف ما رهبری در این عصر است ، نه دنباله رو بودن و عقب ماندگی. “موزه ای برای آینده” اولین قدم در این راه می باشد ، همانند یک نشانه گذاری برای شروع دست آوردهای فوق العاده. “

این موزه کاملا مربوط به آینده خواهد بود ، از محتوا تا آزمایشگاه های نوآوری که بر آموزش ، سلامتی، شهرهای هوشمند ، انرژی و حمل و نقل تمرکز می کند ، تا ساخت و ساز ساختمانی که تمامش را در خود جای می دهد . در حقیقت ، حکومت برنامه دارد از چاپهای پیشرفته سه بعدیِ تکنیکهای ساخت استفاده کند تا به ساخت ساختمان خمیده ، کشیده و بیضی شکل کمک کند. تکنیک های دقیقی که استفاده خواهند شد هنوز آشکار نشده اند ، اما مطمئنا چاپ سه بعدی نقش بسزایی خواهد داشت. به هرحال ، در چه جایی به جز دوبی انتظار پیدا کردن اولین ساختمان ۱۰۰ میلیون دلاری جهان که از چاپ سه بعدی بهره می برد را دارید ؟

اگر تمام برنامه ریزی ها به موقع پیش برود این مکان در حدود سال ۲۰۱۷ به روی عموم باز خواهد شد ، با یک برنامه ریزی سرگرم کننده برای تغییر موزه در هر شش ماه ، با این اطمینان که آنها همیشه ده سال آینده را نشان همگان خواهند داد.
https://rozup.ir/view/1604781/Dubai2.png

این محل بیشتر از اینکه تنها یک مکان برای تصور و یادگیری درباره آینده باشد ، با هدف ” آینده را ببین ، آینده را بساز ” ، مکانی است که بعضی از خلاق ترین ذهن های دنیا می توانند به راحتی اختراع کنند و بر روی برنامه هایی کار کنند که بتوانند آدمی را به جاهای فوق العاده جدیدی ببرند.

مطمئنا تماشای ساخت این ساختمان شگفت آور و نقشی که چاپ سه بعدی در طول این مسیر ایفا می کند بسیار جالب توجه خواهد بود. همچنین مشاهده میزان اهمیت حضور پرینت سه بعدی در محتوای این نمایشگاه ها نیز بسیار جالب خواهد بود.

 

 

 

اخبار موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,دانلود جديد ترين اخبار موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,اخبار جديد موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,بهترين اخبار موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,سايت اخبار موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر هاي موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,اخبار جديد موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر جديد درباره موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر  موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر توپ موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر تازه موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر واقعي موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,آخرين اخبار موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,آخرين خبر موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,آخرين خبر درباره موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,واقعه موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر تلخ موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر خوش موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر خنده دار موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر ناراحت کننده موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر داغ موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر هاي اين ماه موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,خبر هاي امروز موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,درباره خبر موزه اي در دوبي با پرينتر سه بعدي,

درباره اخبار ,
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 17 خرداد 1395 زمان : 23:39 بازدید : 225 نویسنده : M.Y
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 614
  • بازدید ماه : 2,186
  • بازدید سال : 15,479
  • بازدید کلی : 609,894