loading...

شارژ کارتریج ، شارژ کارتریج در محل ، تعمیرات پرینتر در محل

تفاوت های بین پرینتر لیزری , جوهرافشان و دستگاه کپی دیجیتال پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان دستگاه کپی دیجیتال اخبار پرینتر لیزری اخبار پرینتر جوهرافشان

تفاوت های بین پرینتر لیزری , جوهرافشان و دستگاه کپی دیجیتال

پرینتر ها دارای تفاوت های بسیاری با یک دیگر هستند و پیشرفت تکنولوژی به بهبود عمل کرد پرینتر ها کمک کرده است . در این مطلب ما به تفاوت آن ها با یکدیگر می پردازیم .

https://rozup.ir/view/1623275/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA.jpg


جوهر افشان

روش کار پرینتر های جوهر افشان خود توضیح بسیاری دارد این پرینتر برای پرینت گرفتن اسناد شما از جوهر استفاده می کند که می تواند سفید و مشکی و یا رنگی باشد .معمولا این نوع پرینتر یک گزینه ی محبوب برای منزل و مصرف کننده ها به دلیل انواع مختلف و ارزان قیمت بودن آن است . با این حال پرینتر های جوهر افشان برای استفاده کاری و در محل کار پیشنهاد نمی شود .

اگر چه جوهر و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان ارزان تر از پرینتر لیزری می باشد ولی در دراز مدت می توانند خرج بیشتری داشته باشند . از آنجا که کارتریج های جوهر افشان در هر صفحه ی پرینت شده جوهر زیادی مصرف می کنند باعث هدر رفتن جوهر می شوند .

علاوه بر این اگر از کارتریج های جوهر افشان استفاده نشود خشک می شوند این امر باعث تعویض هد پرینتر و خود کارتریج می شود . همچنین ممکنه سرعت کار شما را به دلیل کند بودن کم کند .

https://rozup.ir/view/1623221/injekt.jpg

لیزری

پرینتر های لیزری دارای سرعت و کیفیت بالا در چاپ هستند . پرینتر و دستگاه کپی لیزری بهترین انتخاب برای کسب و کار هستند . این نوع پرینتر کیفیت بالایی دارد و در مقایسه با پرینتر جوهر افشان در مصرف تونر صرفه جویی دارد به این خاطر که تونر دارای عمر بیشتری نسبت به جوهر است .

همچنین  شما می توانید با خیال راحت از کارتریج لیزری استفاده نکنید به این دلیل که تونر خشک نمی شود اما قیمت پرینتر های لیزری بیشتر از پرینتر های جوهر افشان است .
https://rozup.ir/view/1623222/laseri.jpgدیجیتال

امروزه از دستگاه های کپی لیزری استفاده زیادی می شود . دستگاه های کپی  که دارای یک اسکنر و یا فکس هستند به شما این  اجازه را میدهند که اسناد خود را اسکن کنید و یا اسنادی را فکس کنید . مزیت این دستگاه این است که در پول و وقت شما صرفه جویی می کند همچنین آن ها می توانند کمک بسیاری برای افرادی که می خواهند اسنادی را انتقال بدهند باشد .

دستگاه های دیجیتال در حال کسب محبوبیت بیشتری می باشند به دلیل پیشرفت تکنولوژی دستگاه های دیجیتال پیشرفت بسیاری داشته است .   
https://rozup.ir/view/1623220/Digital%20copiers.jpg

 

 

 

 

 

اخبار تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,دانلود جديد ترين اخبار تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,اخبار جديد تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,بهترين اخبار تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,سايت اخبار تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر هاي تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,اخبار جديد تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر جديد درباره تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر  تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر توپ تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر تازه تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر واقعي تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,آخرين اخبار تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,آخرين خبر تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,آخرين خبر درباره تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,واقعه تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر تلخ تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر خوش تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر خنده دار تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر ناراحت کننده تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر داغ تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر هاي اين ماه تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,خبر هاي امروز تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,درباره خبر تفاوت هاي بين پرينتر ليزري , جوهرافشان و دستگاه کپي ديجيتال,

 

درباره آموزش ,
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 زمان : 19:37 بازدید : 389 نویسنده : M.Y
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 2,300
  • بازدید سال : 15,593
  • بازدید کلی : 610,008